HelpDesk & Support
Každá firma má něco, čím se pyšní, na co je opravdu hrdá. My jsme hrdí na náš profesionální servis, který poskytujeme 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
Klientům nabízíme individuální přístup a odpovědné partnerství. Náš servis zahrnuje technickou a softwarovou podporu s nepřetržitým monitoringem aplikací a helpdeskem. Ochotně poskytneme pomoc při řešení vzniklých krizových situací.
Máme propracovaný interní systém zajištění dohledu a správy systémů samostatným provozním oddělením. Péče o vaše systémy není postavena na jednotlivých pracovnících, ale na odpovědném týmovém přístupu. Základem naší organizace jsou standardy CMMI-SVC a ISO/IEC 20000.
Naše podpora zahrnuje:
- režim provozu 24x7,
- aktivní monitoring aplikací,
- trvalou obousměrnou komunikaci pro hlášení poruch a problémů,
- diagnostika stavu, návrh okamžitých řešení,
- konzultace a pomoc při řešení vzniklých situací.