Nákup letenek Českých aerolinií je nyní atraktivnější

V Praze, 10. 8. 2012 - V letošním roce jsme provedli komplexní úpravu online prodeje letenek Českých aerolinií. Hlavní důraz byl kladen na atraktivitu, jednoduchost a uživatelskou přívětivost řešení v návaznosti na nové produktové a tarifní třídy, které České aerolinie uvedly do provozu.

Zavedení pěti nových produktových tříd, jedné z hlavní novinek letošní letní sezóny z dílny Českých aerolinií, se musel podřídit také rezervační systém. Díky navrženému novému modernímu řešení se při výběru letenek zákazníkovi zobrazí přehledná nabídka v různých cenových hladinách, ze kterých si může vybrat tu nejvhodnější.

Ve spolupráci s Českými aeroliniemi jsme provedli kompletní návrh, implementaci a nasazení nového řešení pro zvýšení efektivity rezervací letů prezentovaného zcela novým grafickým designem online systému. Přehlednější vzhled stránek dokáže zobrazit více podstatných informací na jednom místě a návštěvníkům usnadní orientaci při nákupu.

České aerolinie zavedly produktové a tarifní  třídy Promo, Standard, Plus, Flex a Business, které nabízejí příslušnou cenovou úroveň letenky a jí odpovídající balíček jasně definovaných služeb. Zákazník si tak nyní může zvolit letenku dle svých preferencí, zda mu například víc záleží na flexibilitě termínu cesty a možnosti bezplatné změny rezervace, vyšších limitech hmotnosti zavazadel nebo na větším počtu mílí připsaných do věrnostního programu OK Plus.

Ke stažení

Tisk
Our Technology Your Success